Every Breath You Take

2021. 12. 27. 11:47카테고리 없음


 

 

 




The Police - Every Breath You Take 2008
* 200 Tracks
Every breath you take  당신의 모든 숨결마다
every move you make  당신의 행동 하나 하나를
every bond you break  당신이 무너뜨리는 약속 하나 하나마다
every step you take  당신의 걸음걸이 하나 하나를
I'll be watching you.  나는 지켜볼 것입니다
Every single day  날이면 날마다
every word you say 당신의 말 한마디 한마디를
every game you play  당신이 즐기는 게임마다
every night you stay  당신이 지새우는 한 밤 한 밤을
I'll be watching you.  나는 지켜볼 것입니다.
* Oh can't you see  오, 당신은 모르시나요
you belong to me  나에겐 그대뿐이라는 것을
how my poor heart breaks  당신의 걸음걸이마다 짓밟히는  
with every step you take 나의 약하고 상처받은 마음을.
Every move you make  당신의 움직임 하나 하나를
every vow you break,  당신이 깨어버린 언약, 
every smile you fake,  당신의 거짓된 미소,
every claim you stake, 당신이 주장하는 모든 것
I'll be watching you.  나는 지켜볼 것입니다.
Since you've gone I been lost without a trace
I dream at night I can only see your face
I look around but it's you I can't replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, baby please.
당신이 가버린 이후로 나는 당신을 흔적도 없이 잃어버렸어요.
매일 밤 꿈 속에는 당신의 얼굴 뿐이랍니다.
사방을 둘러보아도 당신의 자리를 메울 수는 없답니다.
나는 당신의 포옹을 필요로 한답니다.
그대여,그래서 나는 울고 또 운답니다.

Sting Medley 
"Every breath you take ", "Roxanne", "Fields of Gold" 

NEVER LET GO - Omar Akram
* 200 Tracks

Deborah's Theme - I Knew I Loved You
* 200 Tracks

서울탱고 / 반 가희 (방실이) 
* 200 Tracks