Happiness Is Me and You

2022. 3. 8. 01:10카테고리 없음





Gilbert O'Sullivan - Happiness Is Me And You * 200 Tracks Lyrics 가사 When the evening is over Put your head upon my shoulder And I'll tell you something I believe is true Happiness is me and you In a world so distorted Where the worst is best reported Love maybe something That will see us through Happiness is me and you There maybe girls that I'll remember That made me happy for a while But none of them compare with you my love However hard they they all may try If the bus that we're taking Has for ages kept us waiting What does it matter Even in a queue Happiness is me and you There may be days when you discover I'm not the man you think I am But through it all we will recover Without the aid of any plan When the weeks turn to hours And in June it's April showers I'll tell you something I believe is true Happiness is me and you Happiness is me and you Happiness is me and you 저녁이 끝나면 내 어깨에 머리를 기대고 그리고 말해줄게 있는데 난 그게 진실이라고 믿어 행복은 그대와 나의 것 최악의 상황이 가장 잘 보도되는 곳 이렇게 왜곡된 세상에서 사랑보다 중한게 뭔디 ? 그것은 우리를 통해 볼 것입니다. 행복은 그대와 나의 것 내가 기억할 소녀들이 있을지도 몰라 그 기억은 잠시 동안 나를 행복하게 해줬지만 그들 중 누구도 너와 비교할 수 없어, 내 사랑 그들이 아무리 노력해도 우리가 타고 있는 버스가 오랫동안 우리를 기다리게 했었지 그게 무슨 상관이야? 줄을 서서도 행복은 그대와 나의 것 그대가 알게될 때가 을지도 몰라 난 당신이 생각하는 그런 사람이 아니라는 것을 그러나 그 쓰라람을 통해 우리는 회복 될거에요 그 어떤 계획의 도움이 없더라도 몇 주가 몇 시간으로 바뀌면 그리고 6월에는 4월 소나기가 내립니다. 내가 진실이라고 믿는 걸 말해주지 행복은 그대와 나의 것 행복은 그대와 나의 것 행복은 그대와 나의 것

올인(All In) 다시보기 1 ~ 24회 Full_screen is available. 전체화면(큰창)으로 보세요!